Архив решений Архив решений
№ 40503, Латышская литература, 12 класс
A.Bels "Cilvēki Laivās"
Man uz rītdienu vajag Vīgas un Blakfreosta raksturojumu(aprakstu), bet grāmatas nav....
Palidziet... =(

Triobet
Triobet
Triobet
Izlasot romānu „Cilvēki laivās” viens no visspilgtākajiem varoņiem, manuprāt, bija Jonatans, jo viņa tēls parādīja to, ka nauda un manta var ne tikai nest pārticību, bet, ja tā ir galvenais mērķis dzīvē, tad nauda un manta var arī izbojāt ļoti daudzu cilvēku dzīves (pat sev ļoti tuvu cilvēku). Lai gan ne vienmēr, bet bieži cilvēku galvenā vērtība ir nauda un manta. Jonatans bija tipisks piemērs tam, ka nauda var atnest nedaudz prieka, bet ja tajā nevar dalīties ar mīļotajiem cilvēkiem – tā atnes tikai vientulību un nelaimi.

Продолжение в файле.
Посмотреть решение
<1/2>
№ 41340, Латышская литература, 12 класс
varbūt kāds ir rakstījis O.Vācieša dzejoļa krājuma "Antracīts" analīzi, man tā literatūra galīgi nepadodas it īpaši dzejoļi, palīdziet saprast par ko tur ir runa(visā krājumā) un kāpēc tieši ir tāds nosaukums. nu protams ja kādam ir krājuma analīze lūgums pievienot.
Liels paldies!!!!!!!!!!

Puffball
Puffball
Puffball
Sveiks...man tikko arii bija par O.Vacieti izveleejos ari antraciitu...man nav analiizes bet dazi motiivi, ko saskatiiju shajos dzejoljos;)
Galvenais motiivs-Celjsh cauri dziivei
apakshmotiivi-nebeidzama kustiiba, vizualizaacija, pardomas, vientuliiba, vieta kur atgriezas, ritums, vienaldziba, beizkrasainaa kraasa-peleekaa, nemiers, rutiina, ilgas, neparastais, un ka jau lielakoties vinja dzej. krajumos ieskanaas arii miilestiiba... ceru ka kautkas vismaz noderees...veiksmi;)
№ 41447, Латышская литература, 12 класс
Palīdziet lūdzu atbildēt uz šiem jautājumiem, kuri attiecas uz A.Bela romānu „Būris”:
1) Kāpēc visas nelaimes ceļas no salīdzināšanas? (šo vispār nesaprotu :))
2) Kāda ir Berza un būra pati vājāka vieta?
3) Kas ir stiprāks – Bērzs vai būris?
4) Kādus būrus cilvēki bieži vien mēdz radīt sev un citiem?

Salaatinjsh
Salaatinjsh
Salaatinjsh
1.Jo var starp visu atrast līdzību.Cilvēks ir tendēts[īpaši latvietis] uz sīkumu salīdzināšanu.Meklē kopsakarības.Pat adatu sienas kaudzē! Un , protams, ka beigās to nelaimi[līdzību]atrod.
2.Manuprāt, tā vieta, kur Bērzs sarunājas ar būri.Uzdod viņam jautājumus, uz kruiem pats beigās dabū vien atbildēt.
3.Protams, ka stiprāks ir Bērzs, jo Bērzs izdzīvo!Viņu laicīgi atrod.Bērzs nonāk atpakaļ civilizācijā, bet būris paliek viens.Arī garīgi Bērzs ir stiprāks.
4.Nocietinājums, uzsverot, ka viss ir kārtībā, kaut gan īstenībā dzīve nemaz nav tik saulaina.
Lūdzu!Ceru, ka noderēs manas domas.
№ 41817, Латышская литература, 12 класс
partulkojiet ludzu uz latv.valodu.
Язык - это дыхание.

Гордость каждой страны - это государственный язык.
Все мы с почётом должны уважать его и только улучшать.
Каждая страна несёт свою культуру,свои обычаи,свой язык.
Нравится нам это или нет,но это так.
Наша речь состоит из слов,а слова вылетают из уст,а значит разносятся быстро,со

скоростью ветра. Язык- как дыхание,сделав вдох,мы как бы получаем информацию,сделав

выдох мы передаём её. Один человек на фоне тысячи людей - это не никто,а это личность.
Это каждый из нас. Родившись мы уже становимся маленькими защитниками родины,культуры и

своего языка.Как важно всё эт

Triobet
Triobet
Triobet
Valoda - tas ir elpošana.
Gods katrai valstī - tas ir valsts valoda. Mums visiem ir jacieņ viņu un padarīt to labāku. Katra valsts nes savu kultūru, savas tradīcijas un savu valodu.
Patik tas mums, vai ne, bet tas ir tā. Musu saruna sastāv no vārdiem, a vārdi lec ara no mutes, tas nozme, ka tas ļoti ātri lido. Valoda - ka elpošana, daridams elpošanu, iegūstam informāciju, izdarot izptienu, mēs to iedodam. Viens cilvēks, stāvot uz fona tukstoš cilvēkiem - tas nav neviens, bet tas ir tu, kam pieer kautkas.
Katrs no mums. Piedzimstot, mēs klūstam par mazajiem aizsargiem, kuri aizsargā savu valsts...
№ 41939, Латышская литература, 12 класс
vajag nelielu dzejola interpretaaciju vai analiizi:
dzejolis failaa

LUDZU PALIIDZIET!!! SOS!!!


Посмотреть задание
<1/1>

gaisma
gaisma
gaisma
dzejolī galvenais varonis ir mazs bērns, kurš vēl neko nesaprot no šis dzives. mes ari kaut kad bijam mazi un gribejam visu zinat. tapat ka saja dzejoli bern;n;s jaut;aja t;etim , tapat ari mes visi kad bijam mazi jautajam visu ko redzejam saviem vecakiem un vini mums ari visu paskaidroja. tagad mes esam lieli un visu saprotam. mazais berns kad izavgs liels vins ari visu sapratis un sastis saviem berniem, mazdeliem. u.t.t.
№ 44184, Латышская литература, 12 класс
Kurš ir lasijis Rimanta Ziedoņa stāstu "Dzīves pieredze un ziepju burbuļi", vai varat pastaastit par to staastu. Vajag Atstāstijumu gatavot... =((

Andons2
Andons2
Andons2
Rimants Ziedonis. Dzīves pieredze un ziepju burbuļi:

Ieraugot autora vārdu, gribētos teikt, ka dēls staigā sava slavenā tēva dzejnieka Imanta Ziedoņa pēdās. Bet tas tikai virspusēji: viņi abi nodarbojas ar rakstīšanu, viens vairāk ar dzeju, otrs ir sācis ar prozu, taču daudz tālāk un dziļāk ģimenes kopzīmes neiet.

Продолжение в файле.
Посмотреть решение
<1/2>
№ 45034, Латышская литература, 12 класс
LUDZU PALIDZIET... :/
1) Uzrakstiet parspriedumu par vienu no pidavatajiem tematiem(200-250 vardu)
1."Ideals un realitate V.Pludonja poema"Atraitnes dels".
2.J.Poruka stasta"Bruklenaju vainags"pausto atzinju musdienigums.
2)Uzrakstiet parspriedumu par vienu no piedavatajiem tematiem(200-250 vardu)
1.Ko es mekleju un atrodu cilvekos.
2.Cilveks un valoda.

lindindins
lindindins
lindindins
Ko es mekleju un atrodu cilvekos
Cilveks ir arkartigi sarzgita butne, tas ir kas unikals un neatkartoojams, kad es mekleju sev kadu draugu ar kuru man butu interesanti kontakteties un sarunaties, es mekleju cilvēku, kuram var uzticeties, un kurs ir godigs, lai es vinam varet u uzticet visus savus noslepumus. Ka ari ar kuru ir ineteresanti parunaties, un kopigi pasmieties, tapec cilvekam jabut arigudram un jaukam ,l ai ar vinu kopa butu patikami paradities sabiedriba, un vina del nevajadzetu sarkt :D lol

dimantins
dimantins
dimantins
Valoda ir cilvēku sazināšanās līdzeklis. Tā ir būtiski nepieciešama, lai cilvēks būtu cilvēks, lai sabiedrība būtu sabiedrība un lai tauta būtu tauta. No visām garamantām valoda ir pati svarīgākā. Mūsu vārdi liecina par pašu cilvēku, par to, kādi mēs esam – jo augstāk izglītots un gudrāks, jo runa ir vairāk izkopta.
Pacentīsimies iedomāties, kas notiktu, ja cilvēcei pēkšņi tiktu atņemta valoda. Apklustu radio un televīzija, neiznāktu avīzes un grāmatas, beigtu pastāvēt zinātne un literatūra. Sabiedriskā dzīve kļūtu neiespējams, jo cilvēki nevarētu saprasties. Bet līdz ar to apstātos arī darbs, vismaz tāds, kādu to zinām un pazīstam šodien.
№ 45076, Латышская литература, 12 класс
LUDZU PALIDZIET... :/
Uzrakstiet parspriedumu par vienu no piedavatajiem tematiem(200-250 vardu)
1.Ko es mekleju un atrodu cilvekos.
2.Cilveks un valoda.

cittrons
cittrons
cittrons
Cilvēks un valoda

Jau no pirmā momenta, kad uz zemes radās dzīvība, dzīvās būtnes mēģināja sazināties savā starpā, pastāstīt vajadzīgo informāciju. Protams, pirmatnējā valoda nebija līdzīga mūsdienu valodai. Pirmatnējie cilvēki saziņai izmantoja žestus, skaņas, vēlāk mēģināja izstāstīt ar zīmējumu palīdzību.

Продолжение в файле.
Посмотреть решение
<1/1>

Ichimaru
Ichimaru
Ichimaru
Valoda ir viens no cilvēku sazināšanās līdzekļiem. Cilvēks un valoda ir nešķiramas lietas. Gandrīz katrā valstī ir sava valsts valoda un nav iespējams iemācīties tās visas. Ja cilvēks pārzina trīs vai četras valodas, tad tas priekš mūsdienu cilvēces ir ļoti labi.
Jau kopš seniem laikiem valoda ir bijis galvenais sazināšanās veids, ja neskaita, ka akmens laikmetā alu cilvēki sazinājās ar skaņām un zīmēm.
№ 46314, Латышская литература, 12 класс
ielieciet kadus tekstus par audzinasanas metodem,klasifikaciju utt. u.c.

kikus55
kikus55
kikus55
http://berni.calis.lv/calenciklopedija/a/audzinasanas-metodes-pieredze/

noderees

orangeorange
orangeorange
orangeorange
MĀCĪBU METODES, PAŅĒMIENI, DARBA FORMAS.
Pielietotās mācīšanas metodes–demonstrējuma, vārda, veselā un dalītā vingrinājuma metode, ideomotorā metode, rotaļu metode, kā arī dažādas interaktīvās mācīšanas un mācīšanās metodes – grupu un pāru darbs, dažādas kooperatīvās mācīšanas metodes. Fizisko īpašību attīstīsanas metodes – vienmērīgā, nepārtrauktā, pārmaiņus, apļa, intervāla, atkārtojuma, kontroles, rotaļu, sacensību treniņu metodes. Pielietotās audzināšanas metodes un līdzekļi – darbības organizēšanas(lūgums, uzslava utt.),pārliecināšanas, skolēnu darbības stimulēšanas un koriģēšanas metodes...
№ 47036, Латышская литература, 12 класс
LAbdien!Palīdziet man lūdzu uzrakstīt domrakstu par tēmu "Manas dzīves simboli"iepriekš paldies.Es ceru būs kādi atrisinājumu šīs dienas laikā, jo man rīt ir jānodod.Paldies

cittrons
cittrons
cittrons
Jebkura saskarsmes spēle ir tikai dzīves simbols, kur dzīve ieskicējas viegli aplaimojošā spēles plūdumā, un tomēr tas ir dzīves simbols, kurā dzīves attēls pārveidots tiktāl, cik to prasa vajadzīgā distance; gluži tāpat kā pati neatkarīgākā un fantastiskākā, no īstenības kopēšanas tālu stāvoša māksla uztur dziļus un uzticīgus sakarus ar īstenību, ja vien tā nevēlas kļūt tukša un melīga.

Продолжение в файле.
Посмотреть решение
<1/1>
|< << 3/30 >> >|
Вернуться >>
Реклама
© 2007-2018 homework.lv
Top.LV